Sivut

6/26/2014

Depressed schoolgirl

Taas kymmenen kuvaa yhdestä outfitistä. Mut eikö se kliseinen sanonta mene niin, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ? Hieman ehkä yliampuva hautajaislookki, mutta tunnen oloni siinä hyväksi. Oon ihan överirakastunut tähän uuteen bleiseriin. Miten olen voinut edes elää ilman bleiseriä ?! 

Again, ten images of one outfit. But is that cliche phrase says that a picture is worth a thousand words ? Maybe a little bit exaggerated funeral look, but it feels comfy. I'm so in love with this new blazer. How i could even live without any blazer ?!

BLEISERI, HAME, POLVISUKAT, RUSETTI, KENGÄT / H&M DIVIDED
PAITA / CARLINGS

BLAZER, SKIRT, KNEE SOCKS, BOW TIE, OXFORD SHOES / H&M DIVIDED / H&M
TOP / SAINTS & MORTALS / CARLINGS








2 comments:

  1. Olet kyllä niin kadehdittavan muuntautumiskykyinen ihminen, että ihan itkettää. Nuo hiukset sopii sulle kyllä hyvin. Sun kasvonpiirteet tulee ihan erilailla esiin mustalla tukalla ja tuolla meikillä, tuot monessa kuvassa mieleen Amy Leen. Pääsitkö muuten Ingmanille kouluun?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myönnettäköön joo, että olen muuntautumiskykyinen, mutta se on sitten toinen asia onko nämä luomukseni aina niin sopivia mun kasvonpiirteille yms. Kiitos ihan superpaljon ! ^u^
      Pääsinhän minä, uusi elämä sitten starttaa sielläpäin !

      Delete

Leave me a comment!